Strona Główna Forum Galeria Linki Przekaż nam 1% Grudzień 09 2016 12:28:08
Nawigacja
Strona Główna
Forum
Nasz Patron
Kalendarz
Skład DH
Skład DW
Galeria
Śpiewnik
Harcówka
Linki
Kontakt
Szukaj
Przekaż nam 1%
11DH na Naszaj-Klasie
Kalendarz
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 52
Nieaktywowany Użytkownik: 306
Najnowszy Użytkownik: Heather
Zbiórki
Zbiórki naszej drużyny
odbywają się w piątki
o godz. 18.00 w naszej
harcówce.
Kontakt
DRUŻYNOWY
phm. Mikołaj Łyskawka HR
gg: 6557865
tel. 785090123
e-mail: zjomlech@wp.pl

PRZYBOCZNI
pwd. Marcin Jędrzejczak HO
gg: 3121922
tel: 669375978
e-mail: diablo55555@wp.pl

ćw. Jan Łyskawka
gg: 12283776
tel: 889105920
e-mail: jasiufifty@interia.pl

ZASTĘPOWI
trop. Agnieszka Tomaszewska
gg: 3674836
tel: 509869543
e-mail: agnieszkakotlin96@tlen.pl

ćw. Grzegorz Woźniak
tel:724967840
e-mail: grzegorzwozniak16@wp.pl

och. Klaudia Bartniczak
tel:665669854
e-mail: blondie468@wp.pl

DRUŻYNOWA ZUCHÓW
sam. Natalia Czaplińska
gg: 37153013
tel: 725642976
e-mail:natalia114@amorki.pl

DRUŻYNOWA WĘDROWNICZEJ
sam. Izabela Michalska
gg: 9457244
tel: 724133643
e-mail: izul8@wp.pl
Witamy




Witamy na stronie
11 Drużyny Harcerskiej im. Jana Pawła II w Kotlinie




Ważne informacje znajdują się na forum oraz na Facebooku
Biwak przed obozowy
Czuwaj.
Przypominam wszystkim o biwaku przed obozowym, w którym powinien wziąć udział każdy uczestnik obozu. Jeśli ktoś nie może się pojawić to proszę o wcześniejszą informację. A teraz szczegóły....

Termin: 15-16.06.2012
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Witaszycach
Czas: przyjazd uczestników o godzinie 18:00 w piątek, zakończenie o 17:00 w sobotę
Koszt: 8,00 zł od uczestnika

Co gwarantujemy: chleb i herbatę do posiłków, obiad w sobotę

Co zabrać:
- ulubiony obkład do chleba (nie konserwa, chyba że ktoś bardzo lubi)
- kubek, niezbędnik, menażka lub miseczka do zjedzenia obiadu
- igła, nici, nożyczki
- długopis, kredki, flamastry i inne wybrane materiały pismiennicze
- materiały do przygotowania własnego bolassa: 3 piłeczki tenisowe oraz ok 2 m sznurka/nitki/włóczki/wełny itp. do wyboru
- wybrane materiały do przygotowania westernowego proporca zastępu oraz totemu, np. skrawki materiału, kolorowe koraliki, kawałki wełny lub włóczki, kolorowe kamyczki i patyczki i inne elementy jakie uważacie za przydatne....

Założenia biwaku:
- podział na zastępy obozowe
- utworzenie nazw i obrzędowości obozowej
- integracja członków zastępów, wprowadzenie do tematyki obozowej

Na biwaku zostaną także przekazane ulotki zawierające:
- informację o godzinie oraz miejscu wyjazdu na obozu
- co należy zabrać ze sobą na obóz
- szczegóły dotyczące stanicy
- informacja o możliwości odwiedzin przez rodziców


Przypominam o uregulowaniu wpłat za obóz jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił - DO BIWAKU NALEŻY WPŁACIĆ CAŁOŚĆ KOSZTÓW OBOZU!!! w przeciwnym razie nie będzie zatwierdzony obóz. Jeżeli ktoś będzie miał problem z zapłata całości do tego czasu proszę o zgłoszenie tego faktu.

Przekażcie informację pozostałym osobom, do których ta informacja nie dotarła, ponieważ nie wszyscy uczestnicy obozu podali adres mailowy.

Do zobaczenia w piątek.
Czuwaj
phm. Anna Półrolniczak
Zlot Hufca ZHP Jarocin
Regulamin Rajdu Hufca ZHP Jarocin
„a właśnie że pamiętam...”

1. Organizator:
28 DSH DESANT im. Batalionu Wigry – Hufiec ZHP Jarocin.

2. Termin i miejsce:
 Termin: 25-27.05.2012r.
 Przyjazd drużyn w piątek między 17.00 a 18.00
 Powrót w niedzielę do godziny 12.00 (po posprzątaniu szkoły)

3. Cel imprezy:
 Integracja drużyn z Hufca ZHP Jarocin oraz innych bliskich środowisk harcerskich.
 Rywalizacja między drużynami.
 Nabycie umiejętności działania w grupie.


4. Koszty i zapisy:
 Koszt wynosi 15 zł od uczestnika włącznie z opiekunem.
 Karty zgłoszeniowe prosimy wysyłać na adres e-mail: 28dshdesant@gmail.com do 18.05.2012 r. do tego dnia rónież należy uiścić opłatę u komendanta rjdu

5. Zasady uczestnictwa:
 każdy patrol musi mieć pełnoletniego opiekuna, który jest w pełni odpowiedzialny za swój zespół,
 minimalna liczba osób w drużynie: 5 osób + opiekun,
 każda z drużyn bierze udział w grze jako samodzielna jednostka,


6. Obowiązkowe wyposażenie patrolu:
 mundur harcerski (lub koszulka hufcowa),
 ubiór do zajęć w terenie,
 buty na zmianę,
 prowiant na śniadania i kolacje,
 sprzęt do jedzenia,
 apteczka,
 kompas,
 latarka
 śpiwór,


Pozostały ekwipunek i sprzęt niezbędny do działań
w przygodnym terenie i warunkach atmosferycznych wg uznania patrolu.




7. Organizatorzy zapewniają:
 nagrody dla najlepszych drużyn,
 dyplomy dla wszystkich drużyn,
 ciepły posiłek w sobotę,
 herbatę i chleb do śniadań i kolacji.

8. Komenda biwaku:
 pwd. Anna Urbańska - komendant
 sam. Ewelina Kobusińska – z-ca komendanta
 pwd. Kajetan Antczak – oboźny
 ćw. Michał Nowak - kwatermistrz

9. Kontakt:
 pwd. Anna Urbańska
- e-mail: 28dshdesant@gmail.com
- nr tel.: 696 375 417


10. Postanowienia końcowe:
 Za szkody wyrządzone podczas biwaku przez, któregoś z członków drużyny odpowiada opiekun.
 Uczestnicy niepelnoletni zobowiązni są przedstawić zgode od rodziców.
 Uczestnik rajdu zobowiązuje się do przestrzegania Prawa Harcerskiego oraz stosowania się do poleceń opiekunów oraz komendy biwaku.
 Za nieprzestrzeganie w czasie biwaku warunków bezpieczeństwa, Prawa Harcerskiego, przepisów ppoż. i ruchu drogowego drużyna zostanie natychmiast zdyskwalifikowana i wykluczona z dalszego udziału.
 Interpretacja regulaminu należy do komendy biwaku.
Biwak info + zgoda




HARCERSKI START 2011


ZLOT HUFCA ZHP JAROCIN


Uploaded with ImageShack.us
OBÓZ HUFCA ZHP JAROCIN - KAPLIN 2011



Biwak intergacyjny.
W dniach 18-20 lutego w Jarocińskim Gimnazjum nr 1 im. Tadeusza Kościuszki . Odbył się biwak integracyjny, który zorganizowała 28 DSH z Jarocina . W biwaku uczestniczyły 28 DSH z Jarocina, 2 DH z Jaraczewa , próbna Dh z Woli oraz nasza DH.
Biwak miał na celu nie tylko integrowanie harcerzy ale także przybliżenie nam postaci Roberta Baden –Powella oraz jego żony Olave z okazji urodzin Skauta (22.02). Dużo informacji mogliśmy dowiedzieć się z zaszyfrowanych karteczek, które otrzymywaliśmy podczas gry dziennej. Jak na każdym dobrym biwaku nie zabrakło również Gry Nocnej. Gra została oparta na bajce ‘’Gumisie’’, a jej celem było uratowanie Księżniczki Kali, gdyż zamkiem zawładnęły złe Ogry. Bawiliśmy się również przy pląsach, śpiewankach, oraz grach integracyjnych, dzięki którym mogliśmy dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy o sobie np.: ulubiony zespół, nasze hobby, miesiąc urodzin czy stopnień harcerski . W sobotni wieczór odbyło się świeco ognisko. Było ono bardzo uroczyste, ponieważ dh. Ania, dh.Asia oraz dh. Marcin z 28 DSH przyjęli Przyrzeczenie Harcerskie. Ognisko to zapisze się też w historii 28 DSH ponieważ nastąpiła na nim zmiana na funkcji drużynowego i przybocznego dh. Włodzimierz Włoch(dotychczasowy drużynowy) przekazał 28 DSH dh. Ani Urbańskiej , która oddała swój zielony sznur dh. Ewelinie Kobusińskiej czyniąc ją w ten sposób przyboczną w swojej drużynie . Biwak zakończył się w niedziele apelem kończącym . Wszyscy harcerze mimo zmęczenia wracali do domu uśmiechnięci myśląc o kolejnym biwaku.



Autor.: Natt
DMB
Jak co raku już tradycyjnie spotkaliśmy się całym Hufcem żeby uczcić dzień urodzin założyciela skautingu Roberta Baden-Powella . W tym roku spotkanie odbyło się w Jarocińskim Ośrodku Kultury.
Organizatorem tegorocznego DMB była 28. DSH z Jarocina a prowadziła go dh. Ania Urbańska.
Zaczęliśmy od rozpalenia świeco ogniska, które tworzyły świeczki ułożone w skrót DMB. Po zaśpiewaniu piosenki dh. Ania powitała wszystkie drużyny i instruktorów następnie dh. Ewelina przeczytała nam fragment listu Olave Baden-Powell skierowanego do skautów, potem zaśpiewaliśmy piosenkę. Po piosence każda drużyna otrzymała kartkę na której miała napisać synonim do słowa braterstwo w czasie gdy drużyny zastanawiały się co napisać na swoich kartkach o zabranie głosu został poproszony komendant Hufca Jarocin dh. Andrzej Szymczak, który opowiedział nam o braterstwie co wielu drużynom ułatwiło zadanie. Po Gawendzie komendanta przyszedł czas na zaprezentowanie swoich kartek z słowami każda drużyna przy okazji mogła też powiedzieć kilka słów o sobie oraz zamówić sobie jakąś piosenkę, którą wszyscy zaśpiewają . Na zakończenie tradycyjnie wszyscy stanęliśmy w kręgu który rozłączyła „iskierka przyjaźni” puszczona przez dh. komendanta.
Następnie wszyscy ustawili się do zdjęcia, które prezentujemy poniżej.



1% dla 11DH


Biwak Intergacyjny


Kurs zastępowych


Strona 1 z 3 1 2 3 >
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Ankieta
Pojedziesz na Zlot Hufca Jarocin

Tak

Nie

Jeszcze nie wiem

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Zapraszamy
Tu podaj tekst alternatywny

Tu podaj tekst alternatywny

Tu podaj tekst alternatywny

Tu podaj tekst alternatywny

Tu podaj tekst alternatywny
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Brasil-Fusion Theme by: IceWasp 106,464 Unikalnych wizyt

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie